HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

"Life could be a dream"

2013.09.01. 14:24 Djoko

Valahol a Gellérthegyen mozgalmi megemlékezést tartottunk. Tél volt, az utak mellett kupacokban állt a hó. Összegyűltünk páran, de jött egy kb. pont ugyanakkora ellentüntető csoport is a másik pártból. Jött velük két fiatal is, egy srác tolószékkel meg egy lány, aki tolta - de tudtam, hogy a srác valójában csak eljátssza, hogy tesztelje, mi hogy viselkedünk egy tolószékessel. Odamentem hozzájuk barátságosan (az ilyen mindig megzavarja őket) és szóba elegyedtem velük, mint régi barátokkal. Közben észrevettem, hogy a tolószékes fiúnak úgy effektíve nincsen lába, szóval megfordult a fejemben, hogy hátha mégsem szimulál, de akkor már a lánnyal egészen jól egymásra találtunk kommunikatíve. Kis alacsony, karcsú, vöröshajú lány volt, és felettébb kedves.

Közben a megemlékezésre odajött egy református pap is (ő is a mozgalmárokkal volt), mondott egy beszédet, és a társaságunkat trolibusszal elvitte. Ám én a troliról lemaradtam, amit annyira nem is bántam, mert így a lánnyal be tudtam ülni a közeli teázóba, és nagyon jól elbeszélgettünk. Majd elindultunk lefelé a hegyről, bementünk egy kapun, ami mögött egy erdős-rétes ösvény vitt lefelé, az út mellett pedig a megolvadt hóléből egészen szép kis patak csordogált lankásan. Futottunk lefelé, majd egyszer csak elcsattant a nagy tschóók.

(Vannak benne elemek a történészlányos sztoriból, de ami elindította bennem, az a mondat, ami szembejött velem tegnap éjjel: "Life could be a dream". Maradjunk ennyiben. Ennek örömére következzék most egy összeállítás az elmúlt hónapokban látott filmjeimből.)

Szólj hozzá!

Címkék: Álomország

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr395487283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása