HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Megszállók

2014.01.05. 02:34 Djoko

Nagyszüleim kisvárosi házában voltam, de az tele volt mindenféle emberekkel, akikről fogalmam sem volt, hogy mit keresnek ott. Például ott volt valamilyen idegen hatalomnak vagy országnak a vezetősége is - konkrétabban thaiföldiek, ugyanis mint kiderült, Thaiföldnek korábban is volt egy gyarmata Zala megyében: egy kis falu, amit Csa-Csa-Csészinek hívtak. Szóval ők ott voltak, és az elnöknő éppen valamilyen zászlós konfliktust akart megoldani: eltévesztette hivatalos eseményen egy másik ország zászlaját, ezért utólag akarta nekik a helyeset elküldeni. De az sem az volt, hanem egy venezuelai (a címeres változat), ezért mondtam is neki, hogy nehogy elküldje, mert azok ennek rohadtul nem fognak örülni, de az elnöknő hajthatatlan maradt. Ezért én nagy káromkodások közepette eldöntöttem, hogy ezt a nőt ki kell nyírni és ehhez ellenállást kell szervezni, mondjuk Oresztész Mozgalom néven - mint a görög királyfi, aki megölte a saját anyját és annak szeretőjét, akik azelőtt meg az apját nyírták ki.

Volt ott még egy hosszú, barna hajú, szemüveges lány is, akiről főleg nem értetem, mit keres ott. De az tény, hogy csak úgy áradt belőle a lenézés és talán még be is szólogatott. Egyszer visszakérdeztem, hogy "- Mikor is jártál először itt a Kisvárosban? - Nyolc napja. - Akkor egy huszon-pár évvel később, mint én." És ennyiben maradtunk. Később Jóanyámnak panaszoltam el a csajt (lehetőleg úgy, hogy a lány is hallja), hogy milyen arrogáns egy picsa ez, és ilyeneket vesznek föl egyetemre. Anyám meg egyet is értett velem, de látszott, hogy az ügyben többet már ő sem tud tenni.

Volt egy harmadik mozzanat is: a szomszédos faluban voltunk, konkrétan a futballpályán. A Makovecz-stílusú, favázas klubházban éppen egy esküvő volt (vagy inkább házassági évforduló, konkrétan keresztszüleimé), odakint pedig focimeccs, a fekete- és sárgamezesek játszottak egymással. Észrevettem, hogy nagymamám ott áll a pálya szélén és nézi. Odaálltam mellé beszélgetni, közben épp felém jött egy labda, reflexből bele akartam érni, nem sikerült - ellenben észrevettem: valójában jócskán bent állunk a pályán, Nagymamámat kikísértem a partvonalon túlra, aki szintén nem értette, közben a játék ment tovább.

Kusza egy álom volt, az biztos, de a jelentései nagyjából érthetőek.

3 komment

Címkék: Álomország Családi kör

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr525734802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmmria · http://ria-gmmriafreebloghu.blogspot.com/ 2014.01.05. 12:25:33

Csak óvatosan az "oresztészkedéssel"!
hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:William-Adolphe_Bouguereau_(1825-1905)_-_The_Remorse_of_Orestes_(1862).jpg

Csuda kalandosakat álmodsz. :)
Jó, hogy emlékszel rájuk.
Anyukám halála óta én csak nagyon ritkán álmodom, helyesebben, csak nagyon ritkán tudom felidézni az álmaimat.

Djoko · http://djoko.freeblog.hu 2014.01.05. 13:39:23

Mindenki álmodik minden éjjel, csak nem emlékszik rá. Amikre emlékszik, azok az ébredéshez közeli álmok, főleg, ha akkor az alvásfázis is magasabb szinten áll. (Háromórás egy alvásfázis, szóval ha az ember hat órát alszik, akkor pont jól jön ki. Persze ha valaki altatót használ, akkor mélyebben is alszik és az álmaira is kevésbé emlékszik.) A Te esetedben ezekre az okokra tudok gondolni. (Vagy valami elfojtás áll a háttérben, ami esetleg édesanyád emlékéhez kötődik, de ezt már neked kell tudnod.)

Az én álmaim ezen az éjjelen nagyjából mind arról szóltak, hogy önálló életre kell már kelnem és egzisztenciálisan is kirepülnöm a családi fészekből. Valószínűleg azért emlékszem rá ennyire komplexen, mert már hajnali félálomban voltam (csak mostanában elég összevissza alszom: délután ledőltem és hajnal kettőre ki is aludtam magam).

Az Oresztész meg valószínűleg onnan jött (azon kívül, hogy áttételesen az én álmomban is szimbolizálja a szülői függésből való kilépést), hogy a legutóbbi szakkollégiumi találkozáson az Oresztész-projekt is szóba került: angelusz.elte.hu/node/251

gmmria · http://ria-gmmriafreebloghu.blogspot.com/ 2014.01.05. 22:33:06

@Djoko:
Nahát, valódi Álomszakértő vagy!:)

Igen-igen, tudom, elfojtás áll az "álomtalanságom" hátterében.
Valószínű, ezért is blogozok.;)

Álmaid magyarázatával egyetértek, így látom én is.
Nem könnyű a szerepváltás. :)
Sok sikert hozzá!

Az Oresztész-projekt linkjét köszönöm.
Nem kell hát óvnom téged az Erinnüszöktől. :)
süti beállítások módosítása