HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Sehová nem vezetett

2013.10.15. 00:47 Djoko

én:
sajnálom, hogy ennyire bezizultál, pedig amúgy tök értelmes ember vagy
történészlány:
sajnálom, hogy ennyire érzéketlen vagy az emberekre

pedig egyébként tök értelmes ember vagy.

Ő már törölt engem korábban fészről, éppen ezt akartam volna vele tisztázni - de végül inkább letiltottam. Nem mert megharagudtam rá - én túl tudok azon lépni, amin ő ezek szerint nem - de nem akarom még véletlenül sem nézegetni az idővonalát, mert minek? Nem akarom azt a vitát részletezni, hogy őszerinte a politika alapból romlott és erkölcstelen, mert ő tudja, mert megjárta a legmélyebb bugyrait. Azt meg senki ne akarja elmesélni, hogy más klubban, más helyen és más szinten lehet ez másképp is, különben éktelen haragra gerjed és széttépi, aki mást meg mondani. (Szóval nem a politikai különbség volt a baj, hanem hogy én hülyének voltam gondolva, és az ellenvéleményem mélyről jövő indulatokat hozott ki belőle.)

Oké, elfogadtam, hogy neki van ez a katt - csak ez a katt egyre többször akadt be a legváratlanabb pillanatokban is, amikor politikáról szó sem volt. Legutóbb éppen a brüsszeli gyakornokságomat nevezte emberiségre kártékonynak, anélkül, hogy tudta volna, hogy mit csináltam én ott. Politika és kész. Persze nekem is jobban kellett volna vigyáznom, hogy ne guruljak ettől dühbe és ne mondjak olyat, hogy én az Európai Parlamentben voltam gyakornok, nem mucsaröcsöge alsón mezei ifjúfideszes. Ez a levidékizés valóban nem volt tőlem túl szép, ezt beláttam neki is, de ez még legrosszabb esetben is 1:1. (Persze az is milyen száni már, hogy még mindig csak ezt a kéthavi gyakornokságot tudom csak kitenni a kirakatba, de ezt most hagyjuk.)

Mert bár nem vagyok egy bunkó pesti, aki lenéz minden vidékit, azért azt sem szeretem, ha más a vidékiségéből adódó kisebbségi komplexust rajtam veri le. Merthogy én vagyok az a lúzer, aki még nála is szerencsétlenebb, mégsem hal éhen. (Megjegyzem: ha egyfolytában arról panaszkodok, hogy nincs mit ennem, de egyszer csak vacsorára hívnak a kenderesi Horthy-kastélyba, akkor nem szerénykedek, hanem nekiesek a terítéknek, legalább hogy valamit törlesszek az elrabolt családi vagyonból.)

Szóval sajnálom, hogy ez lett a vége. Talán ha nem hirtelen akarok kiállni magamért, hanem már eleve erre szoktattam volna, akkor lehet, ez is másképp alakul, de már nem érdekel. Szép volt, jó volt, de sehová nem vezetett, ez az igazság.

Szólj hozzá!

Címkék: Nőuralom

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr565568656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása