HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Búcsúk

2014.05.30. 01:52 Djoko

1. Áprilisban még nem igazán tudtam elhinni, de most - most se tudom, de most már annyira nem izgat. A Jóisten nagyon nem akarja, hogy a politikában helyezkedjek el, és ha ennek az országos bukásnak csupán annyi volt a célja, hogy végre kilépjek ebből a közegből és azon kívül találjam meg a boldogságomat, akkor már megérte.

2. Volt egy nagy összeveszésünk, ami után úgy döntöttem: végleg lemondok róla, és megpróbálok mégis csupán barátja lenni. Bejött is másvalaki (vagyis három másvalaki) a képbe, szóval aligha leszek magányos őutána. A helyzetet megkönnyíti, hogy elmegy hosszabb időre külföldre, hogy könnyebb legyen elengednem. Ehhez képest a búcsúesténk elváráson felül remekül sikeredett - de én őt már akkor is elengedtem, és kívánom neki, hogy találja meg a boldogságát, bárhol a világban.

3. És én is búcsúzom. Igaz, én csak pár napra, de holnap/ma reggel indul a gépem Németbe. Egy kongresszus külföldi előadójaként hívtak előadni a magyar politikai helyzetről. Még soha nem adtam elő ennyi ember előtt egyedül, és most rögtön külföldön, németül kell.. Azért megbirkózom vele, és majd mesélek.

 

1 komment

Címkék: Nőuralom Munkamóka Tecső A párttal a néppel

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr166233738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmmria · http://ria-gmmriafreebloghu.blogspot.com/ 2014.07.02. 22:17:36

Ajtók zárodnak, újak nyílnak!:)

Üdv: Ria
süti beállítások módosítása