HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Holnap kezdek

2014.02.03. 23:59 Djoko

Na meg is volt a nagy állásinterjú. Holnap kezdek. És ez nem csak az lesz, amit tíz éve tök ingyen csinálok, hanem végre felfigyeltek a képességeimre, és kaptam egy hozzám méltó igazi, felelősségteljes beosztást. Igaz, kicsit más téren, mint eddig, így az eddigi ambícióimat föl kell adnom, de helyette kapok újakat és nagyobbakat. Továbbá egy stabil pontot az életemben, egy kollektívát, egy megbízást, és olyat, amivel életem fő hobbiját sem kell feladnom, hiszen pont azt fogom csinálni, heti nyolc nap, napi huszonöt órában. Egyedül a fizetéses részt szúrtam el, hiszen ismerősöm lesz a főnököm, véletlenül sem akartam pofátlan lenni, ezért elég szerény összeget mondtam be, egyből rá is bólintott - de azért első kézből tudom, hogy egy háromdiplomás történész ezért is megnyalná mind a tíz ujját. Meg aztán még én sem tudom, mennyire fogok az elvárásnak megfelelni, szóval majd annak fényében kérek emelést, ha letelt a két hónap. No de egyelőre holnap reggel fél kilenckor kezdek vidéken, ezért hát lassan bújok is ágyikóba. Holnap meg drukkolni, köszi! :)

Tíz dolog, amit ne tegyen az első munkanapján!
1. Hali, én vagyok az új fiú! Te pedig biztosan az irodai matrac!
2. Én vagyok az új fiú, legyünk barátok, legyünk barátok!
3. Computer, be! Be! Computer, be! Halló?
4. ..
5. Örrrrvendekk! Hemrock vagyok, Draenor orkja!
6. ..
7. - Köszi, mami! Ötkor ugye megint jössz értem?
- Persze, kicsim! Szia!
8. Jó reggelt!
9. Jó reggelt! Én vagyok az új fiú.
10. Pénzügy és számvitel: jeles.
Mikro- és makrogazdaság: jeles.
Informatika és szövegfeldolgozás: jeles.

1 komment

Címkék: Munkamóka

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr955797761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claudette 2014.03.02. 10:59:15

Mik a tapasztalatok az első hónap után?
süti beállítások módosítása