HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Nem is ígérte

2013.05.28. 18:37 Djoko

Valóban nem gondoltam volna, hogy eljön. Persze a helyében én nem azt írtam volna, hogy épp balhé van a melóhelyen (ami egyébként igaz is), hanem valami olyasmit, hogy "nem úgy van az, ahogy azt a Móricka elképzeli, hogy egyszer elküldesz a fenébe, aztán meg előrángatsz a seggedből, kispofám". Oké, tudom, hogy neki a keddi nap a melóhelyen a nehéz, mert akkor van bent a főnök, de holnap mással találkozom, csütörtökön színház, pénteken meg párhuzamosan lesz két pártrendezvény, hétvégére meg neki van mindig programja, nagyon helyesen. Szóval nem óhajtottam egy hétig várni, inkább megírtam neki kerek perec, határozottan, férfiasan, felnőttesen: ami eddig volt, azt nem akarom újrakezdeni, ehelyett viszont valami szépet és progresszívat, munka után várom a törzshelyünkön, a kávézónk teraszán. Ha meg a munkahelyi balhé elhúzódik, akkor is tudok még kicsit rá várni. És most itt ülök. És várok. Hátha mégis.

(A söre már itt habzik az asztalon. Legrosszabb esetben majd megiszom én.)

"Járok a kis utcán, várok valakit,
várok valakit, aki nem is ígérte, hogy eljön."

2 komment

Címkék: Nőuralom Tecső

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr415330963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Djoko · http://djoko.freeblog.hu 2013.05.29. 09:31:13

Végül én ittam meg azt a sört, de legalább fél négytől fél tízig írtam két cikket. :)
süti beállítások módosítása