HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Vezetek

2013.09.03. 23:40 Djoko

Jelentem: megvolt első vezetésem. Első gyakorlati órákon csak azt tanultam meg, hogyan kell bekapcsolni a lámpát és az indexet, de ma már mentem is rendesen, a Néplizsé déli félkaréján oda-vissza vagy három-négyszer. Egészen élvezem, és a kocsit is csak kétszer robbantottam le. :) Csak kicsit az bántja a lelkem, hogy ha a tavaly szeptemberi KRESZ-tanfolyamhoz képest kilenc hónapon belül kezdtem volna el a vezetést, akkor csak háromszáz forint lenne egy óra, így viszont ezerötszáz. És erről engem az autósiskolánál elfelejtettek értesíteni, csak állítólag a szerződés közepén volt benne valahol, kisbetűvel. Ha én ezt tudom, akkor nem a francia nyelvórával szarakszom, hanem ennek megyek neki. Lehet, akkor már jogsim is lenne. De sebaj, úgy érzem, most már semmi nem ment meg attól, hogy megszerezzem. Állítólag holnap már négyesbe is kapcsolunk és megyünk forgalomba. Juhé.

Kapcsold az ötödik sebességet! :)


(Régebben még én is bakeliten hallgattam, de most, hogy átszoktam a nyivákoló cd-kről bemásolt mp3-akra,
érzem igazán a fekete korong erejét, főleg a mély hangok terén. Tessék összevetni.)

1 komment

Címkék: Felkeltem fogat mostam

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr655494305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása