HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Beköszönő levél

2013.10.05. 16:44 Djoko

Íme egy újabb példája annak, hogy nem kéne nőktől mindig annyira fölpörögnöm, hogy a társkeren a beköszönő levelemet rögtön hexameterekben írjam meg:

Kedves Szilvia! Íme az esti levél ma Tehozzád:
szimpatikus, amit írsz ide bátran, és ahogy éled
életed: élmények, könyvek s versek közt töltöd.
Szívesen ismerném meg az emberi lényt, aki benned
teljesedik kifelé, s mint nőben is ott van a szépség.
Benned van fantázia és a mosolygós arcod
azt diktálja nekem, hogy e lépést meg kell tennem,
s megkérdeznem: mely zeneszerző az, aki néked
kedves, amennyiben átjön a szép muzsikája, ha zendül?
S mely költők ringatnak álomba, avagy adnak
értelmet, ha a verseik ingereidbe hatolnak?
Nos hát elköszönök lassan, hisz az óra a gépen
hajnali fény közelét jelzi, hát szervuszt mondok,
kívánván a további napodra minden jókat! :)

Végülis ő maga írta, hogy szeret verseket olvasni és komolyzenét hallgatni, és a bemutatkozásában is az Odüsszeiából idézett, az ihletett meg, és hogy őszinte legyek: büszke vagyok magamra, hogy ilyet sikerült csak úgy alkotnom. Még ha másnap reggel elolvasva már én is kicsit túlzásnak éreztem, de legalább kicsit az agyam kreatív féltekéjét is megmozgattam.

4 komment

Címkék: Nőuralom Magaskultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr295508371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hartree-Fock Cares 2013.10.09. 12:36:36

Zsenialis! Es hexameterben valaszolt? (Erre reagalnia kellett valamit... Ha meg nem tette, akkor meg mindig irja.)

Djoko · http://djoko.freeblog.hu 2013.10.09. 13:57:22

Ezek szerint még írja. Pedig pár nappal később ráküldtem egy másik üzit, hogy válaszolhat prózában is, de valószínűleg még azt is csiszolgatja. Hamar munka ritkán jó. :) (De most úgyis elég emberrel állok levélváltásban, akik kitöltik az erre fordítandó időmet, és legalább értékelik, ha levelet kapnak.)

gmmria · http://ria-gmmriafreebloghu.blogspot.com/ 2013.12.31. 14:53:39

Szilvike játszani nem tud, várt levelét ne hiányold!
:)

Djoko · http://djoko.freeblog.hu 2014.01.03. 13:42:45

@gmmria: Nem baj, benne volt a pakliban, nekem meg volt egy jó agytornám. :)
süti beállítások módosítása