HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Hétfő hajnal 4

2013.11.11. 07:00 Djoko

Ilyen se volt még, hogy este nyolckor bedőljek az ágyba, és nyolc óra alvás után akkor ébredjek, amikor máskor lefeküdni szoktam. Az előző 1-es számú lánnyal megvolt a nagy első randi és alighanem az utolsó is. Valahogy nem úgy sikerült, meg én se voltam úgy elájulva tőle, mint vártam. (Arra például az első pillantásra rájöttem, hogy a fényképein miért zárja össze mindig olyan erőltetetten a száját.) Elég régóta húzódott ez, már kezdtem kisit ki is ábrándulni, meg élőben nem is tetszett, ezért úgy voltam vele: rányomulok, ami vagy bejön és elkönyvelhetek egy sikert - vagy nem jön be, és akkor megteszem neki azt a szívességet, hogy ő fordul sarkon és nem tőlem kell meghallgatnia, hogy bocs, de nem ilyen lovat akartam. (Vagy csak egyszerűen gyáva vagyok.)

Mindenesetre most megint szabadnak érzem magam, elhárult egy visszahúzó erő, megint nézhetek előrefelé. Tervem mint a tenger, talán túl sok is, és talán most először teszek értük igazán. Jobb későn, mint soha.

A Civil Rádión olyan jó kis zenék mennek ilyenkor, mint pl. ez is:

Szólj hozzá!

Címkék: Felkeltem fogat mostam Nőuralom Tecső

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr655625761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása