HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

A legújabb nemrokon

2013.11.21. 03:09 Djoko

Él ebben a városban egy ember, akinek ugyanaz a vezetékneve, mint az enyém. Vagyis több ilyen, de ők mind rokonaim, és - mindeddigi tudomásom szerint - mi vagyunk az egyetlen család ezzel a névvel Magyarországon. Kivéve ezt az embert, mert ő nem rokonom. Ám ő nem csak ugyanabban a városban, de ugyanabban az utcában is él, mint én. Nem, nem ugyanebben a lakásban, hanem az utca másik végén - szóval tényleg nem magamról beszélek, nem kell megijedni, nem mentem át skizóba. Hanem tényleg él egy ember Budapesten, aki már korábban is bejelölt fészen, de azt hittem, valaki csak szórakozik (régebben iwiwen jól meg is mondtam neki a magamét). Amerikai illetőségű, de perfekt magyar - ami előny, hiszen műfordító, magyar-angol viszonylatban. Már eleve egy magyar író miatt tanulta meg a nyelvet és jött ide, és punkt ugyanebbe az utcába, ahol én is lakom (sőt szerintem ő volt itt előbb).

Ha nem így lett volna, akkor valószínűleg a postásunk se ugyanaz lenne, és esélye se lett volna az ő cuccát hozzám bedobni. A név ismerős volt, márcsak mert pár hete is valaki meg is kérdezte fészen, hogy nem ismerek-e egy ilyen nevű embert, de akkor még nemmel feleltem. Szóval kontaktoltunk egyet, elugrottam hozzá a cuccal, dumáltunk a kapuban egy rövidet, aztán mindenki ment a dolgára. Igazából többet nem is tudok róla, mint amit itt leírtam (egyedül él vagy családja van? egyáltalán heteró-e, vagy csak simán amolyan bohém alkat?) - de két helyre biztos fogom még hívni: zsinibe és meccsre. Aztán majd meglátjuk.

Szólj hozzá!

Címkék: Felkeltem fogat mostam Isten népe Családi kör

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr365646830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása