HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Arany fokozat

2014.01.30. 20:42 Djoko

arany_fokozat.jpgNagypapám megkapta "A Haza Szolgálatáért" kitüntetés bronz fokozatát, majd az ezüstöt is, utóbbit kétszer. Ugyanis amikor 30+ év munka után jött volna az arany (és mellé a nyugdíjat kiegészítő pénzjutalom), a felterjesztő azt egy csókosának javasolta, nagypapámat pedig megint csak ezüstre. Ezt nagypapám el szokta nekem mesélni, közben úgy csinál, mint akit nem érdekel, és így huszonöt év távlatából talán már így is van, de azért akkor is megalázó egy munkahelyről három évtized után így távozni. Ezért úgy döntöttem: megszerzem neki az arany fokozatot is, mert neki az JÁR. Még jó, hogy most már a Vatera is a barátom. :)

Közben arra gondoltam, hogy nagypapámnak harminc év kevés volt ahhoz, hogy megkapja, nekem meg egy óra alatt sikerült. Valami ezzel a világgal nagyon el van rontva.

"Gorcsev Iván, a Rangoon teherhajó matróza még huszonegy éves sem volt, midőn elnyerte a fizikai Nobel-díjat. Ilyen nagy jelentőségű tudományos jutalmat e poétikusan ifjú korban megszerezni példátlan nagyszerű teljesítmény, még akkor is, ha egyesek előtt talán szépséghibának tűnik majd, hogy Gorcsev Iván a fizikai Nobel-díjat a makao nevű kártyajátékon nyerte el, Noah Bertinus professzortól, akinek ezt a kitüntetést Stockholmban, néhány nappal előbb, a svéd király nyújtotta át, de végre is a kákán csomót keresők nem számítanak; a lényeg a fő: hogy Gorcsev Iván igenis huszonegy éves korában elnyerte a Nobel-díjat."

Rejtő Jenő: A tizennégy karátos autó

2 komment

Címkék: Családi kör

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr575790633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claudette 2014.02.01. 09:12:04

Ez nagyon szép gesztus tőled :) Már odaadtad nagypapádnak? Mit szólt?

Djoko · http://djoko.freeblog.hu 2014.02.03. 04:20:39

Köszönöm! :) Még nem, alighanem húsvétkor fogom. Még nem is kaptam meg, postán fog megérkezni, melyből a postaköltség kétszer annyiba kerül, mint maga az áru, és még így is feleannyi, mint egy rendes ebéd.
süti beállítások módosítása