HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

3

2013.11.05. 01:27 Djoko

Régen írtam, ennek oka az, hogy a napjaim leginkább három dologról szóltak: 1. jövőbeli terveim, amikből nem akarok semmit sem elkiabálni; 2. volt kedvenc politikusommal és jelenlegi pártjával, de még inkább annak tagjaival szembeni növekvő utálatom, ami politika, ergo innen ki akarom zárni; 3. életemben jövő-menő nőszemélyek, akiket szintén nem akarok elkiabálni, sem pedig elfloodolni velük a blogot. Most csak azt a hármat emelném ki, akik a mai napomat jellemezték.

 

1. Netes ismeretség, sőt ő kezdeményezett (amit aztán persze férfias módon átvettem) - ennek úgy egy hete, és azóta egészen jól elbeszélgetünk órákig naponta. Megvan a közös érdeklődés, közös hullámhossz, közös témák, közös poénok.. Persze így vakon nyilván más, nem is élem magam bele semmibe, csak élvezem a lebegést. És még az se baj, hogy a lány vidéki és csak hetente látnánk egymást, mert legalább a hétköznapjaim nem lennének lekötve, hétvégére meg lenne stabil programom. Mint például most vasárnap. Izgi.

2. Ma, ahogy jöttem haza a Kisvárosból, nagyon ismerős volt: mintha gimis magyartanáromat láttam volna, aki akkor volt huszonéves, amikor tanított - gyanús is volt, hogy azóta sem öregedett, innen tudtam, hogy mégsem ő az. Nem tudtam megállni: ideális pillanatban beültem mellé és beszédbe elegyedtem vele. Kiderült, hogy nem rokonok, DE a keresztneve az UGYANAZ! Gondoltam, ez nem lehet véletlen egybeesés, és hazáig már csak dumáltunk. Itt Budapesten is egészen közel lakik hozzám, komolyzenére és múzeumba jár. Ha ránézek, tényleg mindig Koxi nénit látom benne (főleg amikor arról mesél, hogy az Anyegin miért is jó mű), de mellette valaki egészen mást is, aki szintén borzasztóan érdekes és értékes. Nehezítő, hogy foglalt, de egyből le is adta nekem a drótot, hogy nincs azon a téren minden rendben. És a telszámát is megadta, pedig állítólag nem szokta. Meglátjuk, mi lesz ebből. Egy jó beszélgetés már mindenképpen volt, és remélem, lesz még több is, bár 1-es lány mellett többre most nincs kapacitásom.

3. Hazaértem, megnéztem a fészes leveleimet, és azt a mappát is, amit sokan nem ismernek, pedig érdemes: a "beérkező levelek" mellett van egy olyan, hogy "egyéb": általában a spamek kerülnek oda, de néha a teljesen normálisak is. Szóval ebben az egyéb mappában találtam három levelet az elmúlt egy hónapból - egy olyan embertől, aki nekem valaha a világon a legfontosabb volt, de tíz éve egy mukkot nem hallottam felőle, pedig kerestem, nem is keveset. És tíz év konkrét kerülés után most hirtelen nekikezdett a levelek termelésébe, valami kamu indokkal, alighanem hogy találkozzunk. (Valami régi kulcstartót akar nekem visszaadni, amiről már régen lemondtam.) Igen, bizony, Naxi lépett elő régmúlt idők homályából. Pedig neki már férje van és gyerekei, nem is értem, mit akar tőlem. Állítólag egy nő akkor keresi fel az exét (amiből neki én vagyok az egyetlen), ha az aktuális kapcsolata válságban van - de tényleg nem akarom ezt a vonalat továbbgondolni. Meglátom még, valójában mit akar - vagy hogy egyáltalán akarom-e újra látni, vagy inkább meghagyjam egy letűnt emléknek, ami tíz évig remekül bevált?

 

No meg kell írnom még egy cikket ma reggelre és még sehol nem vagyok benne. Addig próbálom ezeket a mai dolgokat valahová tenni. Az mindenesetre biztos, hogy valami nagyon összejött.

2 komment

Címkék: Nőuralom

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr135614792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hartree-Fock Cares 2013.11.16. 13:38:04

hade, szetvet az itgalom, mostmar! mi volt Naxival?

Hartree-Fock Cares 2013.11.16. 13:38:33

söt, az izgalom is szetvet!
süti beállítások módosítása