HTML

A szotyi még mindig csíkos

Friss topikok

  • gmmria: "Csillagnéző" virág: szepvilagunk.weebly.com/uploads/2/6/0/1/26017485/3238076_orig.jpg :) Isten él... (2015.06.27. 10:32) 150
  • heimdall: @doggfather: személy szerint nem szeretem. Sosem a karaktert látom, hanem "Én vagyok DiCaprio, lát... (2014.08.19. 15:10) Három színész
  • claudette: Bár magadtól is leírtad a megoldást, azért én is azt javaslom, hogy ne foglalkozz ezzel a lánnyal!... (2014.07.16. 09:25) Párkapcsolatos
  • gmmria: Hajrá! :) (2014.07.02. 22:27) Kudarc - Lakodalom - Lány
  • gmmria: Nagyon kreatív! :) Ismeretlenül ugyan, de sok boldogságot kívánok én is Sólyomistennőnek és Májkj... (2014.07.02. 22:23) 13,5

Alvás - Német - Hanuka

2013.11.29. 12:12 Djoko

Éppen minap akartam arról írni, hogy mennyire fölborult a napi időbeosztásom. Volt időszak, amikor menetrend szerint hajnal négykor tudtam csak elaludni és másnap tizenegyig aludtam. Na most ez az elmúlt pár napban kitolódott ötre-hatra, és olyankor meg délután egykor-kettőkor ébredtem. Pedig az órámat is felhúztam, mind a hármat, de úgy látszik, már olyan rutinos vagyok a kinyomásukban, hogy álmomban is meg tudom tenni, reggel ébredés után pedig legfeljebb csak egy halvány emlékem van valami óracsipogásról.

Pár napja például reggel konferenciára kellett elmennem, ezért éjjel csak két órát tudtam aludni. Ehhez képest reggel egészen friss voltam, még hozzá is szóltam egyet angolul, aztán este rendesen le is fáradtam. Rádőltem kicsit az íróasztalra, aludtam két órát, éjfélkor fölébredtem, aztán megint ötig nem tudtam aludni. Ebben persze az is benne van, hogy készülök a decemberi pályázatra, amihez kaptam egy könyvet, amit meg kell tanulnom. Borzasztóan élvezem, nagyon érdekes, csak nem két héttel vizsga előtt kellett volna belekezdenem. Úgy, hogy közben föl kéne készülnöm a német és magyar aktuálpolitikából, és jó lett volna fölkészülni német élőbeszédből, mert abból vagyok borzaszóan kiesve. El is kezdtem járni németórára (párban egy lánnyal, aki olyan látványosan utált, hogy azt nem kívánom senkinek), de a tanár közölte, hogy nem vállal többé. Szóval kérdőjelek vannak bőven, de nekem ez akkor is KELL. Mondhatnám úgy is, hogy JÁR. Persze nem alanyi jogon, ezért még rengeteget kell dolgoznom, de készen állok rá. Csak most tényleg hagynom kell mindent a fenébe addig.

Még a kutatásaimat is föl kell függesztenem, pedig azokat is kicsit elnagyoltam, és éppen most csapnak össze azok a hullámok is fölöttem. Meg aztán ott a pártmunka is, amit szívesen csinálok, de az is pont most kapcsol magasabbra, fene a pofáját. Sebaj, tegnap is elszakadtam egy hanukai estére, és fergeteges volt, még Havasi Balázs DVD-t is nyertem, juhé. :) Este meg bedőltem az ágyba, és elaludtam, ahogy voltam. Nem akartam átesni a holtponton, hanem kihasználtam, reggel fél nyolckor meg kivetett az ágy. Lehet, így kéne máskor is, és akkor nem borulna föl minden napom. Addig is boldog Hanukát mindenkinek, akit érint, és aki csak szeretné! :)

hanuka.png

1 komment

Címkék: Felkeltem fogat mostam Isten népe

A bejegyzés trackback címe:

https://djoko.blog.hu/api/trackback/id/tr795666623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása